Page 39 - il dergi meb mayıs 2022-4
P. 39

İLÇELERİMİZDE DÜZENLENEN ETKİNLİKLER




                                                                   Çiçekdağı  Köseli  İmam  Hatip  Ortao-
                     ÇİÇEKDAĞI                                  kulu’nda Bilgisayar Sınıfı Açılışı Gerçek-

                                                                leştirildi

                                                                   Çiçekdağı  Köseli  İmam  Hatip  Ortaoku-
                                                                lu’na  Yıldız  Teknik  Üniversitesi  tarafından
                                                                gönderilen  bilgisayarlar  ile  kurulan  bilgi-
                                                                sayar sınıfının açılış töreni gerçekleştirildi.
                                                                Çocukların bilgisayar derslerini uygulamalı
                                                                olarak  işleyebilmesi,  geleceğe  yön  veren
                                                                bu donanımın öğrenilmesi açısından olduk-
                                                                ça önemli olduğunun belirtildiği açılışa; İlçe
                                                                protokolü ve ilgili üniversite yetkilileri katıldı.

                                                                   Minik Kaşifler Projesi”nin Birinci Aşa-
                                                                ması Başladı

                                                                   Çiçekdağı  İlçe  Milli  Eğitim  Müdürlüğü
                                                                tarafından hazırlanarak 23 Şubat 2022 ta-
                                                                rihinde  başlatılan  proje  ile  okul  öncesi,  1.
                                                                sınıf ve 2. sınıf öğrencilerinin bilimsel me-
                                                                rak  duygularının  artırılarak  devamlılığının
                                                                sağlanması,  bilimsel  süreç  becerilerinin
                                                                doğrudan veya dolaylı olarak kazanılması,
                                                                bilimsel okur-yazarlık ve fen okur-yazarlığı
                                                                kazanmalarının sağlanması amaçlanmıştır.

                                                                   Öğrencilerin ilgilerini çekecek deneyler-
                                                                le tasarlanan projenin birinci aşaması sınıf-
                                                                larda gerçekleştirilirken, ikinci aşamasında
                                                                laboratuvarlarda devam etmiştir.































                                                                                                   39
   34   35   36   37   38   39   40   41